Elle-galan

ELLE-galan närmar sig och jag tänkte bara ta och tipsa om en tävling i samarbete med Loreal Paris – där första priset är 2 biljetter till just ELLE-galan! 10 stycken får även en goodiebag fullproppad med produkter från Loreal, värt 3000 kr st!

Vill du vara med och tävla går du in på http://loreal.carolinesmode.com/ och följer tävlingsreglerna. Du tävlar alltså inte här hos mig utan där inne på sidan, med hjälp av din Facebook, Twitter eller blogg.


~.~.~.~.~.~

Jag använder bara loréals smink eftersom att det täcker bra men inte överdrivet mycket, och mascarerna, de är underbara. Hade gärna velat vinna biljetter till Elle-galan eftersom att jag är intresserad av mode men allt det fina kostar lite mer än vad jag kan betala. Hade varit kul att vinna något så stort och få känna sig väldigt fin, bara för en dag. Har dessutom inte vunnit något förr och det hade varit riktigt kul att få vinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0