' vet inte längre. . .

jag vet inte vad jag vill längre, just nu känns allt fel på något sätt.
jag känner mig hopplös, ful och oattraktiv.
i sommras gick jag upp 5-7 kilo, och det sätter sig på ställen man inte vill,
och nu mår jag så jävla dåligt över min kropp, min självkänsla ligger verkligen på botten
och jag vet inte vad jag ska göra, jag försökte att träna förr men det hjälpte inte,
jag har ändrat mina matvanor helt, men jag känner mig ändå ful och oattraktiv.
jag har tagit ut mitt löshår också, och det gör inte saken bättre,
kännes mig som en jätte bebis som väger mer än vad man skulle kunna göra.
jag har ingen lust längre att klä på mig kläder som är fina, har ingen lust att handla nya ens..
tycker för tillfället att allt på min kropp är hemskt,
jag vet att många tycker att jag är ganska smal, men utan kläder är jag inte det.
jag hatar att ha såhär dåligt självförtroende men jag ska försöka bättra mig,
ska äta mindre och se vad som händer.
jag skrev innan att jag ändrat matvanor helt,
och det har gjort att mina bröst har krympt en storlek,
men ändå har jag inte förlorat något fett på andra ställen :/
så som jag känner nu, kände jag i november till mars (08-09)
och jag vill inte känna så igen, för då har jag bara på mig mjukiskläder och äter ännu mer.
hatar att tröstäta.

aja, får väl bättra mig ..

Kommentarer
Postat av: szidonia.

matilda, du går inte ner i vikt av att sluta äta, om du äter rätt och börjar träna, kanske går ut och går en timme om dagen så kommer du att se en stor förändring.

och jag tycker faktiskt att du är hur in som helst, du passar så himla bra i kort hår, det gör du även i långt med, men du framhäver ditt ansikte mer med det korta.

DU ÄR VACKER SOM DU ÄR!

2009-09-10 @ 20:00:08
URL: http://sszidi.blogg.se/
Postat av: m brink.

:') <3

2009-09-10 @ 21:16:41
URL: http://matiildabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0