' söööndaaag

hej hej alla, haha, som ni ser så är det dåligt med mitt skrivande i bloggen,
men jag har inte så stort intresse till det.
Denna veckan har gått sjukt snabbt, men ändå har det hänt ganska mycket.
Helgen har i alla fall varit sjukt bra,
i fredags var jag på laserdome med min kusin, och där efter åkte jag och szidi till kävlinge,
så var vi på krök/fest, men redan efter några timmar tog vi tåget hem.
Kul att träffa nya personer i alla fall :)
I lördags var jag och szidi (m.f) på fest hos elias, sjukt kul och jag känner redan nu att all alkohol inte har lämnat kroppen, för är fortfarande helt yr och har riktigt stor huvudvärk. inte bra.
Idag blir det att ta det lugnt tror jag, mår som sagt inte så bra.
Detta fick bli ett snabbt inlägg. haha.
hoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0