' irriterad.

Nu ska jag skriva ett lite mer personligt inlägg..
alla ni som snackar skit om mig, om mitt sexliv och vilka killar jag legat med, det angår inte er ett skit.
Som dom flesta vet så tappade jag min oskuld när jag var 13 år,
det är ungt, jag vet, men bara för det har ni ingen rätt att döma mig.
Och eftersom att jag var tidigt inne i att ha sex och så,
så är det att jag kanske har haft det med fler än mina kompisar, men so what?
Jag skäms inte över mitt sexliv, men jag är inte stolt över det i heller.
Ni ska också veta att jag ångrar Alla utom 2 stycken, och det står jag för.
Jag vet att det inte var så smart av mig att ligga med dom, men jag bryr mig inte så mycket,
gjort är gjort, alla ni där ute ska inte döma mig efter mitt sexliv, ta hur jag är som person istället,
+ det är en jävligt stor skillnad mellan att ha sex med vem som, än att ha det med någon man tycker om.
Dom killar jag har legat med, jag har tyckt om dom!
Så alla ni killar och tjejer som snackar skit om mitt sexliv,
ni ska fan veta att det är naturligt att ha sex, alla har sina behov.
& ni ska sluta snacka skit nu, det räcker, jag tar egentligen inte åt mig så mycket, men jag fattar inte hur det kan vara så kul att prata om någon annans privat liv?

Men ännu en gång,
alla ni killar som jag gjort något med, jag ångrar er.

utom oscar och niclas.

jag ville bara tillägga att bästa sättet att komma över någon, är att hitta en annan,
jag skriver inga namn på detta, men vissa av er killar skulle jag ta för att komma över någon annan,
men det blev att jag föll lite för er istället, men jag ångrar det nu.

Kommentarer
Postat av: Cassandra ♥

det är starkt av dig att du står på dig, go for it! :)

2009-09-20 @ 16:52:51
URL: http://casseli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0