:) :(

Förr såg min fredags/lördagskväll ut såhär;

duscha,
fixa mig,
möta kompisar och sedan 
gå hem till en kompis och fixa sig mer,
dricka,
festa,
hem,
sova.



& nu ser det ut såhär;

fixa mig,
möta en kompis och handla godis,
hem till någon se på film,
och sen sova.




jag har nog aldrig varit såhär nere förrut när det gäller mitt liv,
det har blivit så tråkigt, för det är samma sak varje dag, varje helg och varje vecka.
är så jävla trött på det!!!

det är inte som jag är trött på personerna jag är med, verkligen inte,
men det hade varit kul om man träffat nya personer också, med dom.

It's time for a change.


Kommentarer
Postat av: p

Du kan va med mig:D

2009-09-12 @ 12:24:52
Postat av: Katrine

som ikväll! typ... massa nya :D

2009-09-13 @ 00:44:16
URL: http://ppedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0