' ingen rubrik.

Söndag;

Dagen började med att jag blev väckt av ett sms vid elva :/ , gick in i duschen och sedan fixade jag mig.
När jag var klar tog jag bussen till malmö, mötte upp Johan sen åkte vi hem till honom.
Var där i några timmar sedan åkte jag hem igen.

Måndag;

Har inte gjort så mycket idag :)
Gick upp vid halv sex som vanligt, duschade sedan tog jag bussen till Lund och sedan till Vipan.
Jag älskar faktiskt måndagar och tisdagar, dom går så snabbt pga att man har alltid något att göra,
men ett minus är att varmköket är snart slut, och då blir det kallkök, mindre kul :/

Efter skolan åkte jag, johanna, carolin och dennis och fikade på espresso house (som vanligt, haha),
sedan åkte jag hem, lagade mat åt mig, min syster och min pappa.
Och nu sitter jag här, tror inte det händer så mycket ikväll, är ganska trött och har ont i mina fötter..
aja.
ni får ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0