' fredag.

Riktigt konstig dag..
Vaknade vid åtta, skulle egentligen upp vid halv sex, men försov mig.
Missade matten men hann precis i tid för datorkunskapen, dryyyyg lektion (:

Därefter åkte jag in i lund, tog tåget till malmö och sedan färgade jag och klippte mitt hår.
Syns knappt någon skillnad men ändå (:
Efter frisörbesöket så träffade jag carolin, och därefter mötte vi Johan och Julle.
Åt lite på mcdonald's sedan tog vi bussen ut till Bunkeflo.
När vi väl var hemma hos Julle så kollade vi på panorama activity, skit kass faktiskt :( blev riktigt besviken.

Efter filmen blev carolin körd till centralen i Malmö, och jag tog bussen till gustav, hade följe med Johan. Fick vänta i 25 min på staffanstorps bussen :( det var inte kul p.g.a kylan.

Hem, åt, och sov (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0