' valborg.

Vaknade tidigt, nationella muntligt i matte och sedan stack jag, daniel, granit och kalle hem till kalle.
Vi gjorde inte så mycket, vi red på Kalles häst och sedan tillbaka till skolan.

Jag gick hem och efter en stund kom Niclas eftersom att vi skulle fixa en sak.
Efter det cyklade jag till busshållplatsen och där mötte jag
Linn, Isabelle, Chrille, Philip Hö & Sara och på bussen mötte vi Philip Ho,
väl inne i Lund mötte vi Hampus, Dennis, Sebastian, Mathilda, Fanny(?)
och sen kommer jag inte ihåg namnet på den tredje killen. :( .
Alla gick till stadsparket, satte oss ner och tog det lugnt.
Efter någon timme kom även Isak, Evelina och Jonathan.
Sedan stack vi till mcdonalds och senare tillbaka till parken.
Någon timme senare var det dax att åka hem.

tack för idag. (v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0