NnNnNnN

Detta är det sista jag kommer nämna om dig, hoppas jag..
Ingen av oss mår bra av det som hände, av det som vi sa, eller som hur det är nu...
Skulle bara vilja få skriva av mig, du är verkligen en sådan person som jag alltid kommer att komma ihåg,
kommer inte glömma dom fina stunderna vi hade,
när vi var tillsammans, när vi var ute på stan eller ja, vad som..
Vet till hundra procent att jag aldrig kommer glömma dig, du sitter inristad just nu,
även om jag inte kommer att tänka på dig lika mycket senare som jag gör nu,
så kommer du alltid finnas med mig, i mina tankar.

Skulle vilja be om ursäkt för det jag sa,
det som såra, inte meningen att trycka ner dig på det sättet,
jag ångrar våra bråk, jag ångrar alla dåliga stunder med dig.
Men jag ångrar inte dig.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. men du ska veta att jag inte menade det sista jag skrev i vårt bråk..
förlåt för mitt humör och beteende,
men vi sa ju att vi skulle skiljas åt om vi bråkade mer,
fast detta var ju inte sättet vi hade planerat precis...
Tack för att du stöttat mig när jag har haft det som svårast,
och ett stort tack för alla minnen du gett mig.
Har riktigt dåligt samvete för det som hände,
men bättre såhär,
fast kommer sakna dig.
Men bättre att komma över dig,
vem vet, någon dag i framtiden kanske vi åter kan ses.. :(

jag älskar dig. </3

you will allway be on my mind.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0