hej hopp.

Det var riktigt längesen jag skrev här sist, jag vet, måste skärpa mig.
Mitt liv har väl varit som vanligt, men för någon dag sen blev jag vän med en person som jag blev ovän med för ganska längesen, känns bra att ha honom i mitt liv igen.

När vi bad om förlåtelse fick det mig att tänka på alla andra vänner jag har,
vissa är falska, och det märker man ganska snabbt,
men vissa är så jävla underbara, bäst och äkta.
Just nu finns det sex tjejer i mitt liv som jag verkligen älskar och känner mig trygg hos,
isabelle, emilia, linn, susann, michelle & erika.
utan er tjejer, jag vet inte hur jag hade orkat med allt just nu, ni stärker mig.
älskar er mer än vad ni tror..
men det är som man säger,
hellre få diamanter än många stenar.

hatad av dom flesta men älskad av dom bästa.



Kommentarer
Postat av: emilia.

&jag älskar dig matilda. du betyder oehört.

2009-03-13 @ 16:07:41
URL: http://eemmiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0