<3

Det var några dagar sen jag skrev här sist,
just nu tar jag inte bloggen på fullaste allvar
och kan inte lova att jag kommer skriva i den så ofta,
men ska försöka.


Det har inte hänt så mycket under dessa dagar, skola, kompisar & det vanliga.

I fredags var jag i alla fall i Lund med älsklingarna.
sussi, linn, isabelle & emilia. (v
Vi var först på Buger King, sedan träffade vi folk på Espresso house och sist mcdonalds.
När vi skulle gå upp på "mcd" var det stängt, så en tjej i vår ålder bara " haha ägd" till oss,
sen kallade dom oss fjortisar, horor, bitchar och ja, ni vet sånt som tjejer kallar varandra.

När jag, s, i, l & e skulle till bussen såg vi tjejerna igen, när dom fick syn på oss började dom springa,
haha så jävla pinsamma, efter en stund såg vi dom igen,
men då började dom springa igen HAHA, riktigt pinsamt för dom.

Resten av helgen har jag bara tagit det lugnt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0