' midsommar!

Vaknade sent eftersom att det hade blivit sent dagen innan :)
fixade mig, sen kom niclas hit en stund,
där efter gick jag ner och åt med lite gäster
och sedan gick alla ut på en stor gräsplätt, lekte lekar, grilla och hade det kul.
Vid åtta kom emilia hit, sen cykla vi hem till henne,
byta om och efter det var det fest hos linn,
riktigt kul ! , :)
men vid tolv följde jag och elin, dennis och hampus till en busshållplats,
bussen kom inte förrens en timme efter, så vi satt bara och vänta.
när dennis och hampus väl kommit på bussen, cykla elin hem medans jag gick på en efterfest.
skulle egentligen hem, men emilia däcka, sen somnade jag med,
ensam i en riktigt stor säng, över nice. hah
riktig skön dag.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0