' måndag.

Gjorde inte så mycket på dagen,
men vid fem tiden cyklade jag för att möta emilia vid statiol, vi var sugna på glass.
Emilia handlade så klart mer än en glass medans jag tog en mjukglass . muummss
Efter åt stack vi hem till mig, där vi kollade bussen, sen cyklade vi hem till emilia för hon skulle byta om,
och efter en kvart skulle vi gå igen, för vi skulle möta
linn, evelina, rebecka, pernilla & emil
vid busstationen,
sedan tog vi bussen till malmö och sedan vidare till bo01.
Jag, Linn & Evelina stack hem ganska tidigt,
när vi kom till staffanstorp igen mötte vi några vid james, b.la niclas & marcus.
stog och snackade i någon timme sedan stack jag hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0