on my mind.

en sak som jag hat tänkt på är att jag är så jävla trött på staffanstorp och vissa människor i det,
jag är trött på att alla snackar om alla, råkar man säga något som är fel,
om man har gjort ett misstag eller något, så vet nästan hela staffanstorp det sen.
sen är det liksom.. 80% av det man hör om en person är inte ens sant,
man får rykten även om man inte gjort något fel,
oskulder blir kallade horor och slynor.
varför är det så? är det bara i lilla staffanstorp ?
staffanstorp består bara av antingen dom som tror att dom är gangsters,
eller dom som håller sig undan,
det finns inget mellanting enligt mig.

en annan sak jag är trött på också är att alla tar varandras "rester",
har en tjej fått upp kontakten med en kille, så kommer det fler tjejer och tar kontakt med samma kille,
även om dom aldrig sett eller vetat vem personen är,
och när någon väl hittat någon, och det tar slut, kommer direkt en ny och tar "exet".
jag menar, hur kul är det att ta folk man vet har varit med någon annan ?
ibland är det även så att någons kompis tar någons ex.

detta är inte riktat mot någon, ta det som ni vill, men det är saker jag ville skriva ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0