måndag.

Dagen började med att jag fick gå upp riktigt tidigt *halv tio*, för att hitta plocka undan på rummet innan min farbror, hans fru och hennes föräldrar kom hit, när dom väl kom, var det trevligt :)
Efter dom hade gått cyklade jag ner till James för att möta Katrin och Szidonia för att vi skulle ta bussen till malmö.
Väl inne i malmö kollade vi lite på kläder och sedan fikade vi på ett av dom godaste ställena jag smakat, på go green take away, riktigt god sallad,
och där efter tog vi bussen till gustav adolfs torg och därefter fikade vi på espresso house.
Någon timme senare åkte vi hem, jag tog det lugnt framför datorn, sen blev det ut och möta katrin och szidi igen på nöjes, därefter cyklade vi till linnea och såg "the unborn", riktigt bra men läskig film.
& efter filmen cykla jag hem :)



THE UNBORN TRAILER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0