' helsingborg ! (:

Min torsdag började med att jag vaknade sent *som vanligt*, gick in i duschen,
fixade mig och vid fem gick jag till bussen eftersom att bussen skulle gå 17:06.
På bussen kom även erika
väl framme i Lund mötte vi Jacob & Anders,
och sedan blev det att hoppa på tåget till helsingborg.
När vi kom till hbrg, gick vi runt och kollade lite, mötte först niclas och pilan,
sen gick jag och erika vidare,
vid stora scenen träffade vi johannes j , johannes h, tintin, coffe
& en annan kille, kommer tyvärr inte på namnet :(.
Var där till 23:10 för då gick sista tåget för att kunna hinna med bussen till staffanstorp senare..
men riktigt kul kväll i alla fall :)
tack alla.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0