' freeeedaaag (:

Fredagen började som vanligt med att jag vaknade sent, haha, inget ovanligt med det :)
passade min hund i någon timme medans resten av familjen var och shoppade,
vid fyra kom kalle hem till mig, jag fixade till det sista
och därefter tog vi bussen till lund och sedan tåget till helsingborg.
Jag och kalle gick runt, kollade om man hittade någon man kände,
vi "hittade" johannes j, johannes h och fredrik. haha.
sedan gick jag och kalle till mcdonalds för att äta,
när vi väl kom ut, ösregnade det. :(
Men som tur va mötte vi dom andra killarna och dom hade hittat skydd mot regnet, hah :)
Efter en stund gick vi till scenen för att se joddla med siv (?) haha,
och vid elva gick jag och kalle mot tåget igen.

riktigt mysig kväll.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0