uh, love?

Sitter här på min datorstol, hörlurar på mina öron och lyssnar på kärlekslåtar, ih.
Jag tänker för mig själv "vad är kärlek egentligen?"
Tyvärr har jag inget riktigt svar för det, men som jag upplever det är det många känslor i en stor situation,
hat, glädje, avundsjuka, rädsla, svartsjuka, lycka och så vidare.

Just nu finns det ingen kärlek i mitt liv, men jag hoppas att den snart dyker upp.
Har ni någon gång känt att ni saknar en person så j*vla mycket att det till och med gör ont?
Det har jag i alla fall, hatar det.
Har ni också känt att när ni väl har någon i ert liv, kan det kännas som om man är så jävla ensam utan den?
Att man blir lite svartsjuk när personen pratar med andra tjejer/killar, att man är rädd att bli lämnad så man blir nojig,
lite småsur på personen utan anledning?
Mjo.. vi alla vet nog hur det känns.

men super bra låtar att lyssna på om "kärlek" är b.la ;

Natasha Bedingfield- Angel

Timbaland - Apologize (feat. One Republic )

Mario- Let me love you
Taylor Swift-You're Not Sorry
utada hikaru - first love


med flera.


Vad är kärlek för er?





Kommentarer
Postat av: n

skiit

2009-02-19 @ 09:46:36
Postat av: janko bogdanov

din blogg e så jävla fiin:|

2009-02-19 @ 17:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0