' skärpning.

Nu måste jag skärpa mig med bloggen, för den är faktiskt bra och ha när man ska kolla bak i sitt liv.
Just nu skriver jag mest för att en kompis tjatat på mig att skriva i den. haha.


Som alla vet så är det jullov nu, och det är riktigt skönt(!!!), men tyvärr har inte julkänslan kommit än :/ .
Det är faktiskt lite synd eftersom att det faktiskt är julafton imorgon, men man får väl ta det som det kommer.

I fredags var jag på fest hos Linn, och det var riktigt trevligt :)
Sov ut på lördagen och senare på kvällen träffade jag Katrine och Szidi, vi lekte i snön!
Haha, så jävla nördigt men det var kul att bara få glömma bort i stunden hur gammal man var och få uppleva det lilla barnet inom sig.
Jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde i söndags..
Men i måndags tog jag och szidi bussen in till lund och sedan till nova,
Szidi handlade lite julklappar medans jag inte hittade något speciellt.
Sen tog vi bussen hem, S gick och tränade och jag tog det lugnt där hemma, men lite över tio gick jag hem till Katrine där även Szidi var, vi kollade på film och mös.

& igår tog jag bussen in till Lund med Evelina, Katrine och Szidonia, sen stack vi till nova, gick runt där och sedan mötte jag Hampus. Vi tog en liten fika och efter någon timme tog vi bussen hem till lilla Staffanstorp.
Väl hemma hos mig tog vi det lugnt, kollade på tv och sedan gick vi och la oss.

Idag; följde hampus till bussen vid tio tiden,
sedan sov jag någon timme och nu ska jag snart in i duschen, blir nog szidi och kattie ikväll.

ha det bra .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0