' you can kill the pain.

Min helg har varit ganska bra faktiskt,
den började med att jag slutade skolan, mötte Michelle sen stack vi och handlade godis.
Efter det kom Hanna & hennes bror, och hämtade oss på City Gross, sedan åkte vi till Genarp, där Hanna bor.
När vi väl var framme, tog vi det lugnt i det sköna vädret, senare på kvällen, efter vi ätit och så, spelade vi in en liten film, hahah. inget seriöst.
Sen sov vi :)
Vaknade upp på Lördagen, riktigt tidigt p.g.a att vi skulle jobba, uh :( .
Aja, sitta instängd bland datorer när det är riktigt sommar väder där ute är ett riktigt minus, men en plus med dagen var när vi, några stycken möttes för att fira Simonas 16 års dag. :)
fikade, bålade och pratade, mysigt.
Sen var det hem och sova, och nu sitter jag här , en söndag förmiddag och ska fixa mig lite.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0