' saturday!

Ja, som vissa vet så jobbar jag på lördagar, och det gjorde jag denna med.
Senare efter jobbet åkte jag hem och mötte Emilia vid busstationen, när vi kom hem till mig insåg vi att Emilia hade tappat sina ena sko, som hon hade haft på sin pakethållare,
vi cyklade för att leta efter den, utan något bra resultat, 
vi hitta inte skon.
Hem till mig igen, fixade oss sedan kom Isabelle,
och efter det stack vi hem till Emilia för hennes pappa hade gjort nachos *vi hittade skon på vägen*.
När vi hade ätit klart det cyklade vi till filmkedjan *nöjes* för att handla godia,
men på vägen "hittade" vi Szidonia, Nikita, Amanda & Linn.m   .
Väl inne på nöjes träffade vi på Oscar t , Isak och Jonte,
och efter det stack alla utom Szidi, Nikky, Amanda & Linn m,
hem till Emilia, hemma hos henne kollade vi på film och tog det lugnt.

Tack för idag. (v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0