' friday, I'm in love.

Det började som vanligt med att jag vaknade,
sen stack jag till skolan där man nästan hela dagen satt och lyssnade på ekonomi skit.
Efter skolan cyklade jag och Szidi hem till mig, sedan skulle vi till Szidi där vi mötte Victor,
stannade och pratade lite.
Väl hemma hos Szidonia åt vi jorgubbar, bananer och glass, riktigt gott.
En stund senare tog vi bussen till Lund,
där vi först fikade på mormors bageri
och sedan gick vi till pink&purple för att kolla balklänning, hittade ingen.
Efter det stack vi och fikade igen, haha,
men denna gången köpte vi mjukglass
och satte oss på stortorget och pratade.
Sedan blev det hem och äta.
När jag hade ätit klart gick jag och mötte Isabelle & Linn,
sedan mötte vi även Szidonia och efter en stund kom Emilia.
Vi stack till konsum där vi även mötte Philip,
sedan stack Szidi för att möta Evelina,
och efter det cyklade alla hem till Emilia.
Jag var där en stund för sedan skulle jag till en kompis och prata ut,
och det gick riktigt dåligt, senare cyklade jag hem.

- . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . -


Det var inte meningen att det skulle bli som det blev, men det är bättre så här, att gå vars en väg.
Jag älskar dig, men detta funkar inte. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0